El Museu La Massana Còmic - Joan Pieras, gestionat per l'Associació Andorrana del Còmic, la Il·lustració i l'Animació, té com a objectiu preservar i promocionar l'important fons gràfic i bibliogràfic que conserva i organitzar exposicions temporals, tallers i activitats sobre el còmic, la il·lustració i l'animació. El museu va iniciar la seva activitat amb l'exposició Joies literàries, a càrrec del gran il·lustrador Antonio Bernal i, des d'aleshores, ha acollit exposicions d'Alfonso Font, Ana Miralles, Jan, Joan Mundet, Carlos Ezquerra, Jordi Planellas i Paco Roca, entre molts altres. Des del 2019 disposa d'un espai de consulta del fons bibliogràfic format per més d'un miler d'exemplars de còmic referents de totes les èpoques i gèneres, pel·lícules en VHS i DVD i llibres d'art sobre els films. El fons bibliogràfic del museu es pot consultar al web de biblioteques nacionals d'Andorra.

Pàgina web del Museu La Massana Còmic - Joan Pieras

Plaça de les Fontetes

AD400 La Massana

Tel.: (+376) 838 919 / 736 900

arca@comumassana.ad

Facebook: Museu La Massana Còmic

Twitter i Instagram: @lamassanacomic

Dimarts, dijous i divendres: de 15 a 19 h

Dimecres: de 10 a 14 h

Dissabte: de 10 a 14 h i de 15 a 19 h

Entrada gratuïta.

Passmuseu.

El museu està adaptat per a persones amb mobilitat reduïda.

Espai de consulta del fons bibliogràfic.

Espai de projeccions de pel·lícules.

Exposició d’originals permanent.

Exposicions d'originals temporals.

Tallers i activitats relacionades amb el còmic.