Conferència El cinema i els trens, a càrrec d’Albert Beorlegui

No és casual que una de les primeres pel·lícules de la història sigui L’arribada d’un tren a l’estació (1896). Al seu moment, a finals del segle XIX, el tren, com el cinema, va acabar esdevenint un símbol de progrés i civilització. I si bé un va permetre arribar, fins a l’aparició de l’aviació, a llocs impensables només unes dècades abans, el cinema ens ha donat els mitjans per expandir una altra mena de fronteres, a vegades més difícils de travessar: les mentals. Aquesta conferència analitza com els trens, en el cinema, han estat quelcom més que un mitjà de transport.

 

Dia: 9 de juliol

Hora: 20 h 

Lloc: Museu Nacional de l’Automòbil

Preu: Gratuït

Reserva obligatòria: (+376) 839 760 i 836 908