SEDA I PEDRA és una exposició única que vol posar en relleu el ric patrimoni d’arquitectura romànica del Principat d’Andorra.
Anna Mangot Schiefenbusch presenta aquesta sèrie de peces originals en un suport inesperat, i ens fa imaginar com l’art transforma l’etern en quelcom delicat, aportant una dimensió viva.
Aquesta singular proposta pretén crear un diàleg entre dos elements aparentment oposats: la fortalesa històrica, la memòria i l’espiritualitat de la PEDRA, representada en les capelles romàniques, en contraposició a la lleugeresa i la lluminositat de la SEDA, transformada en llenç a través de les pacients i curoses pinzellades de l’artista.
Us convidem a connectar amb el passat mirant des d’una lent contemporània i a reflexionar sobre el contrast entre efímer i permanent, entre refinat i rústic, entre suau i aspre, entre seda i pedra.