Com vivien les nostres padrines, visita en clau de gènere de Casa Rull és una visita guiada per a grups especials per redescobrir el museu des d’una altra perspectiva.

Ens situem en un context d’una Andorra rural, amb una economia de pràcticament subsistència, una època aspre on les dones tenien un paper clau, a la casa, a la família i a la societat, però sovint invisibilitat per la visió patriarcal de la història.

L’aportació de la dona a l’economia familiar és molt significativa, les seves tasques eren: la criança dels fills, les tasques domèstiques i el suport en les activitats agropecuàries, una triple càrrega que no estava reconeguda... i era dura física i mentalment.

Les visites es poden reservar escrivint un correu electrònic a reservesmuseus@govern.ad

Elements que el conformen

Itinerari reservat a grups especials.

Sispony.

Més detalls