Xerrada Músiques domèstiques a l’Andorra del 1820: El periòdic de música de Maria Rosa d’Areny Jordana

La xerrada pretén abordar l'activitat musical a l'Andorra del 1820, a partir de l'únic vestigi conegut de l'època.

Gràcies al "periòdic de música de Maria Rosa d'Areny Jordana", localitzat a la sala de música de la Casa Museu d'Areny-Plandolit, es coneix un recull de 104 peces musicals que exemplifiquen els gustos musicals del període.

Al torn que es documenta com l'activitat musical barcelonina va arribar a les valls d'Andorra amb molt pocs anys de diferència des de la seva estrena a la Ciutat Comtal.

Fragments d'òpera, simfonies, peces de música de cambra i religioses i músiques populars, es recullen en un mateix volum que les reuneix en arranjaments per a pianoforte i, en alguns casos, per a veus.

Data: 12 de gener de 2023

Hora: A les 19 h