Del 18 al 26 de setembre

- Inauguració dels aparadors de 120 comerços del país on s’exposaran els objectes antics cedits per la ciutadania i les institucions del país.

- Portes obertes dels museus del Govern; Museu Carmen Thyssen Andorra, entrada gratuïta el 18-9; Casa Cristo, visita gratuïta el 17 i 18 de setembre amb reserva prèvia; Museu Fàbrica Reig, gratuït els dies 18, 19, 24, 25 i 26 de setembre; Museu de la Moto, gratuït el 18 i 19 de setembre; mina de ferro de Llorts els dies 18 i 19 de setembre (diumenge a la tarda, tancada).

- Obertura de l’exposició de quinze quadres inèdits de temàtica andorrana, a la Casa de la Muntanya, a Ordino. Exposició gratuïta.

18 i 19 de setembre

Obertura de les sagristies o exposició d’objectes litúrgics a les esglésies parroquials del país.

18 de setembre, a les 20:00 h

Concert a càrrec de l’ONCA, Diàlegs per a violí i violoncel, amb el duo format per David Olmedo, violí, i Gaetäne Dunyslaeger, violoncel.

A l’Era Rossell.

Entrada gratuïta amb reserva prèvia trucant al 836 908.

25 de setembre, a les 10:00 h

Obertura pública de l’exposició Abracadabra, il·lusionisme i màgia a cal Plandolit a l’Era del Raser d'Ordino.

Entrada gratuïta els dies 25 i 26 de setembre.