El punt de partida i la inspiració d’aquests reporters seran els relats d’altres viatgers que es van passejar pel país entre finals del segle XVIII i principis del segle XX. A través d’aquests relats, cal que els reporters visitin el Museu Casa Cristo, Cal Pal de la Cortinada, el MW Museu de l’Electricitat i la Casa de la Vall; durant la visita hauran de prendre apunts per poder escriure un article de cadascun d’aquests llocs i fer fotos que hauran d’acompanyar els relats.

Inscripcions: del 9 al 20 de desembre. Us hi podeu inscriure enviant un correu electrònic amb el títol ‘El relat dels viatgers’ a area_museus@govern.ad

Activitat gratuïta

Edat: de 12 a 112 anys.

Normes del joc

• Hi podeu participar individualment o en parelles.
  • Degut a la situació actual causada per la pandèmia, a l’hora de visitar els museus cal que hi truqueu abans i reserveu l’experiència:
Museu Casa Cristo: 833 551
MW Museu de l’Electricitat: 739 111
Cal Pal de la Cortinada: 338 096
Casa de la Vall: 829 129
Consulteu els horaris d’obertura a www.museus.ad.
  • Cal presentar un article i una imatge de cadascun dels llocs que us proposem.
  • Cada text ha d’anar acompanyat d’una sola imatge.
  • Els textos han de tenir una extensió aproximada de 200 paraules.
  • Els textos s’han de centrar en les temàtiques i les explicacions concretes de cada museu.
  • Cal enviar els textos en PDF i les imatges en JPG a l’adreça area_museus@govern.ad abans de la mitjanit del dia 10 de gener.
  • Amb cada text i cada imatge es crearà una publicació al compte d’Instagram @museusandorra perquè la gent pugui votar el seu preferit.
  • Els lectors poden votar les publicacions de l’11 al 17 de gener.
  • Perquè una votació sigui vàlida, cal que la persona faci “m’agrada” a la publicació i segueixi el compte @museusandorra.
  • La publicació amb més “m’agrada” obtindrà com a premi una experiència per a l’autor o autors i el seu nucli de convivència habitual en cadascun dels museus participants, que consistirà en:
    • Visita exclusiva als nuclis de les Bons, Sant Romà i el Museu d’Art Sacre cortesia de Casa Cristo
    • Visita nocturna exclusiva a Cal Pal
    • Visitar les entranyes de la fàbrica de FEDA. MW Museu de l’Electricitat
    • Visita a la llum de les espelmes a la Casa d’Areny-Plandolit. Àrea de Museus i Monuments

Un cop es conegui el guanyador ens hi posarem en contacte per concretar les especificacions del premi.

• Tots els participants que completin el joc rebran un exemplar del llibre Andorra, un profund i llarg viatge.
  • Perquè la participació sigui vàlida s’han de presentar els quatre textos i les quatre imatges. En cas que falti algun text o alguna imatge, el participant quedarà desqualificat.
  • Tant els textos com les imatges han de ser d’autoria pròpia; si els organitzadors detecten un plagi en algun text o en alguna imatge es desqualificarà el participant.