Aquest taller s’estructura i vertebra en base a la salut i el benestar d’una forma didàctica i accessible, elevant el nivell de coneixement quantitatiu i qualitatiu de la cultura del te.

El taller s’inicia recollint els coneixements i les experiències prèvies que té l’assistent sobre el te i després d’una petita presentació del tema, es proposa una dinàmica participativa que permet que l’assistent participi alhora que gaudeix del mateix. El taller s’estructura entorn a quatre temàtiques específiques que ens apropen a conèixer les especifitats dels diferents tipus de tes:

• L’origen i classificació del te.
  • El procés d’elaboració dels tes.
  • Els utensilis per preparar el te.
  • Degustació de 5 varietats de te.

Aquest és un taller sobre els principals aspectes tècnics i culturals del te, en format teòric-pràctic, ideal per adquirir els coneixements bàsics per iniciar-se en el món del te.

30 de juny
19.30 h
Museu de la Moto – Espai Galobardes
Activitat gratuïta
Reserva prèvia obligatòria al telèfon (+376) 753 637 o a museudelamoto@canillo.ad.